czekoladki reklamowe czekoladki reklamowe

Jak wygląda współczesna reklama?

gumy reklamowe
fot. realizacje.sweet-slodycze.pl

Współczesna reklama kształtuje się bardzo intensywnie. Z tego względu powstaje coraz więcej rodzajów materiałów promocyjnych. Przyczynia się do tego metoda druku offsetowego, czyli odmiana druku płaskiego, który daje możliwość na prędką realizację dużych zamówień. Tą techniką drukuje się np. ulotki. Zanim jednak zaprojektujemy je powinniśmy starannie zaplanować koncepcję ich realizacji; pomyśleć, jaka będzie ich funkcja; jaka jest intencja, którą chcemy dzięki nim osiągnąć. Ulotki mają za zadanie informować konsumenta o naszej usłudze. Z powodu małego rozmiaru ulotek powinniśmy starannie wyselekcjonować informacje, którymi pragniemy się podzielić. Jednak tak, aby odbiorca w sposób komfortowy mógł zapoznać się z ofertą. Dlatego można wykorzystywać różne modele graficzne tj. tabele, wykresy, grafy. Funkcja informacyjna jest istotna, ale niestety notorycznie nadużywana. Kosztem np. wyrazistej, przyciągającej oko grafiki publikuje się na ulotkach maksymalną ilość słów. To powoduje minimalne zainteresowanie odbiorców, nawet znużenie. Następne, bardzo znane materiały reklamowe to słodycze reklamowe (np. Sweet Corner). Ich nadrzędnym zadaniem jest zaciekawienie odbiorcy. Można to osiągnąć interesującym i przede wszystkim chwytliwym hasłem reklamowym. Drugim sposobem są pomysłowe i ciekawe nadruki. Coraz ciekawszą odmianą promocji stają się także Koszulki z nadrukiem Greenprint. Jeśli są schludnie, interesująco i pomysłowo wykonane, są bardzo efektywną formą reklamy usługi i stanowią o profesjonalizmie. Nowoczesne koszulki są wykonane z najlepszej jakości materiałów, a nadruki muszą być intrygujące, stylowe i ze smakiem.

więcej na ten temat przeczytasz w artykule Reklama małych i średnich firm.

 

fot. realizacje.sweet-slodycze.pl